Implementarea unui plan real de dezvoltare are la baza strategii specifice pietei de profil dar si producatorului agricol.
Produsele de calitate au un rol important în strategia de promovare și dezvoltare în piața produselor agricole.
Drept urmare, informarea potențialilor consumatori în legătură cu produsele calitative oferite de solicitantă este la fel de importantă, deoarece un client mulțumit de calitatea produselor, va recomanda mai departe, aducând pe aceasta cale mai mulți clienți.
Scopul acțiunii este cunoașterea produselor de către consumatori, inclusiv prin intermediul internetului, modalitate care a castigat mulți procesatori în ultimii ani.
Principalele aspecte pe care doreste sa se concentreze in cadrul planului de dezvoltare sunt reprezentate de :
- Obtinerea produselor agricole de calitate, insotite de o comercializare in timp real astfel incat legumele sa nu-si piarda din prospetime
- Pastrarea unei legaturi permanente cu clientii , prin acest obiectiv atragandu-se atentia si asupra serviciilor de livrare a legumelor pe baza de precomanda, obtinandu-se astfel optimizarea activitatii incepand cu semanatul si pana la recoltat. Legumele se seamana la intervale de timp bine determinate stfel incat cererea sa fie satisfacuta la un nivel cat mai ridicat.
- Practicarea de preturi competitive astfel incat sa fie atacate si castigate cat mai multe segmente de piata.
- Apartenența la o formă asociativă, în cazul solitantei la o cooperativă agricolă, îi asigura o desfacere mai bună pe piața agricolă, vânzare cantitativă mai mare și mai controlată.